» Descriere :
- Plugin pentru servere de tip Zombie.
- Cu ajutorul acestui plugin puteti pune 2 corpuri specifice zombilor pe harti (le puteti salva), iar cand un jucator le atinge va fi infectat automat, se vor auzi sunete de zombie si ii se va cutremura pentru cateva secunde imaginea.
- Daca runda nu a inceput iar un jucator atinge in acel moment un corp nu va fi infectat. Daca un jucator este deja zombie si atinge un corp nu va fi infectat.
- Cand un jucator se apropie de corpuri ii se va face imagiea neagra; va fi acoperit de niste umbre (ceva de genul).
» Download :
http://files.filefront.com/zm+corpse+v10rar/;13780213;/fileinfo.html» Nume : ZM Corpse
» Autor : AlinHD aka PoSiTiOn Of PoWeR
» Versiune : 1.0
» Multumiri : zeuscs pentru modele & unele teste.
** Alka (viewtopic.php?f=55&t=4162) - functii salvare originea zm-urilor si altele
» Instalare :
1. Fisierul zm_corpse.sma il puneti in addons/amxmodx/scripting
2. Fisierul zm_corpse.amxx il puneti in addons/amxmodx/plugins
3. Intrati in fisierul addons/amxmodx/configs/plugins.ini si adaugati la urma:
Code:
zm_corpse.amxx
Nu uitati sa copiati si modelele.
» Comenzi :
Se scriu in say ; Numai admini cu acces CVAR vor avea acces la ele:
/addzm - adaugati un corp/model de zombie
/remzm - stergeti un corp/model de zombie (trebuie sa aveti tinta pe un corp/model pentru al sterge)
/savezm - salvati originile corpului/modelului de zombie si va aparea de fiecare data pe harta pe care il salvati.
» Imagini :
https://i305.photobucket.com/albums/nn21 ... rpse01.png
https://i305.photobucket.com/albums/nn21 ... rpse02.png
https://i305.photobucket.com/albums/nn21 ... rpse03.png
» Altele :
Deschideti zm_corpse.sma si modificati cum doriti:
Code:
Adaugati "//" (fara ghilimele) pentru ce mod sa NU functioneze pluginul si/sau stergeti pentru a activa modul dorit.
#define ZombiePlague // pluginul functioneaza doar pentru modul zombieplague
//#define BioHazard // pluginul functioneaza doar pentru modul biohazard
* Setat ca pluginul sa functioneze doar pentru modul zombieplague
Code:
#define num_distance 100.0 // distanta dintre Jucator si zombie(corp)
Code:
new const zm_model[][] = { "models/corpse_female1.mdl", "models/corpse_male5.mdl" } // modelele
#define max_sounds 3 // maximul de sunete
Sunetele care se vor auzi cand un jucator atinge un corp pentru modul ZombiePlague
#if defined ZombiePlague
new g_sounds[max_sounds][] =
{
"zombie_plague/zombie_brains1.wav",
"zombie_plague/zombie_brains2.wav",
"zombie_plague/zombie_die1.wav"
}
#endif
Sunetele care se vor auzi cand un jucator atinge un corp pentru modul BioHazard
#if defined BioHazard
new g_sounds[max_sounds][] =
{
"biohazard/zombie_win1.wav",
"biohazard/zombie_win2.wav",
"biohazard/zombie_win3.wav"
}
#endif
GL & HF !